reklama

Meranie vzdialenosti medzi 2 mestami ...

Jedna kamoska sa zaujimala o meranie vzdialenosti v meste, ci to je niekde na webe z jednej ulice na druhu a podobne. Potrebovala to na cestak. A nejako plynulo sme sa dostali k vzdialenosti medzi 2 mestami ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (15)

Ked si pozriem hocikde na webe, tak su tam vzdialenosti medzi mestami uvedene klasicky v km.

Ja som jej vravel, lebo si to mysliem, ze vzdialenosti medzi 2 mestami nie je vzdialenost od konca jedneho mesta po zaciatok druheho ale je to vzdialenost od stredu mesta po stred druheho mesta.

Je to tak? tak a vie mi niekto napisat, kde je ten stred mesta? Nazvyme ho pomyselny stred. Je to nejaky geograficky stred? Alebo niekde v centre mesta na hlavneh ulici?

Napriklad Kosice ... kde je v Kosiciach stred mesta, od ktoreho sa meraju vzdialenosti do inych miest, vie to niekto? Resp. ostatne mesta kde maju tie stredy, to by ma zaujimalo a ako sa k nim prislo :)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A este k tym vzdielenostiam medzi 2 ulicami by som dodal, ze som nasiel web, kde si vzdielenost mozte vypocitat, je to skoda-auto.cz, su tam aj ulice, aspon v Kosiciach, ale ked som tam skusal davat vypocty, tak evidentne to nejako blblo, lebo tie vzdialenosti neboli zodpovedajuce. Inak pouzivam stale viamichelin.com, tam ulice nie su, ale je to presne co sa tyka vzdielenosti miest v celej Europe + detailne mapy miest a podobne.

Marek Duľa

Marek Duľa

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecko výskumný pracovník na TU Košicepopritom som aj IT lektora zaujimam sa o web design (http://www.dianatech.sk/) ... Predseda Fusion klubu (http://fusion.fordclubs.org/)Založil som iniciatívu "Spojme sa pre hokej" a 11.júna aj spustil petíciu http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ... uvidíme čo bude ďalej ... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu