reklama

Je ten Miroslav Barčík normalny ???

Cely vikend som mal pracovny, no nejako som zahliadol v spravach to gesto, co predviedol pan Barcik v zapase Trnava - Kosice...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (52)

No priatelia futbalu, co si o tom myslite?

Je toto normalne? a ten nas "uzasny" rozhodca Michel nijako nezareagoval.

Podla mojho nazoru sa zosmiesnil a ponizil supera, teda MFK Kosice.

To gesto si mozte pozriet napriklad tu:  www.ceknito.sk/video/139560



Prinasam par reakcii zo strany MFK: 

Jaroslav Kolbas videl tento moment ako nešportové správanie sa: „Podľa mňa si taký skúsený rozhodca, ako je Micheľ, mal všimnúť tento incident. Mal ho napomenúť žltou kartou. Ak si to on nevšimol, tak ho mal upozorniť jeho asistent, veď sa to udialo pri čiare. Určite ma to od Barčíka prekvapilo, lebo aj väčší hráči ako je on, si niečo také nedovolia. Na trávniky by to nemalo patriť.“

Pre Petra Bašistu až taká novinka nebola. Niečo také od Barčíka nevidel po prvý raz. Jeho kúsky zažil ešte v drese Žiliny, kde boli spoluhráčmi. Pravda, niečo iné je stopnúť dlhú loptu zadkom, ako sa mu to podarilo v zápase s Ružomberkom za stavu 6:0, čo by sa mohlo zaradiť medzi jeho technický kumšt a niečo iné je postaviť sa na loptu a zasalutovať, čo nemá s futbalovým filigránstvom nič spoločné. „K nášmu mužstvu si dovolil veľa. Nemal to robiť. Myslím si, že hneď v utorok pocíti odozvu. Trochu to teraz prehnal. Je to typ hráča, ktorý si veľa dovoľuje. Zrejme si o sebe myslí viac. Uvidíme, ako dopadne v utorok.

Roman Šimko už toho počas svojej kariéry preskákal neúrekom, no s niečím takým sa stretol po prvý raz: „Ešte som to nezažil. Môže robiť fintičky a kľučky na hráča, ale nie takéto teatrálne gesto. Trochu ma prekvapilo, že to ostalo bez odozvy. Myslím si, že mal byť ohodnotený žltou kartou za nešportové správanie sa.

V šoku zostal i Rado Školník: „To som ešte v živote nevidel. Vôbec neviem, čo to malo znamenať. Čo tým chcel ukázať? Cirkus? Neviem, chcel nás zosmiešniť. Nerozumiem tomu. Jasne, že ma to prekvapilo a nechápal som to. Uvidíme v utorok.“

Pavol Majerník si tiež myslel že rozhodca Barčíka aspoň ústne napomenie alebo mu dá žltú kartu, lebo toto na ihrisko určite nepatrí. Podobného názoru je aj Robo Cicman: „Osobne nie som zástancom nešportového správania sa. Ak už vyhrávam, tak sa snažím hrať peknú hru a nevymýšľam takéto veci.“

* prebraté z mfkkosice.sk


Marek Duľa

Marek Duľa

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecko výskumný pracovník na TU Košicepopritom som aj IT lektora zaujimam sa o web design (http://www.dianatech.sk/) ... Predseda Fusion klubu (http://fusion.fordclubs.org/)Založil som iniciatívu "Spojme sa pre hokej" a 11.júna aj spustil petíciu http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ... uvidíme čo bude ďalej ... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu