reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marek Duľa

Marek Duľa

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecko výskumný pracovník na TU Košicepopritom som aj IT lektora zaujimam sa o web design (http://www.dianatech.sk/) ... Predseda Fusion klubu (http://fusion.fordclubs.org/)Založil som iniciatívu "Spojme sa pre hokej" a 11.júna aj spustil petíciu http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ... uvidíme čo bude ďalej ... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Prečo je futbal v Košiciach v úbohom stave

Marek Duľa

Prečo je futbal v Košiciach v úbohom stave

Krásne zhrnutie, ktoré som si prečítal v reakcií na článok o včerajšom zápase KE - BB, kde som aj osobne bol a myslím, že naozaj by ľudom mali platiť, aby prišli na futbal tak ubohej úrovne, ako je u nás.

  • 26. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 0
ZOH 2010 - slovenský dom nikdy viac

Marek Duľa

ZOH 2010 - slovenský dom nikdy viac

Prislo mi to emailom, tak myslim, ze si to zasluzi co najvacsiu pozornost, preto to zavesim aj na moj blog ... Takze: Ahojte, neda mi, aby som sa s Vami nepodelila o moju skusenost, ako funguje Slovensky reprezentacny dom pocas olympiady vo Vancouveri. Hrdi tym, ze je prvykrat v historii otvoreny sirokej verejnosti a uspesne propaguje nasu krajinu www.repredom.sk. V skutocnosti mas slovensky dom robi nasej krajine taku hanbu, ze by lepsie urobil, keby bol zavrety.

  • 19. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 805x
  • 9
Vyhrat 2 vstupenky na NHL do Londyna je paradny pocit

Marek Duľa

Vyhrat 2 vstupenky na NHL do Londyna je paradny pocit

Rano si idem do prace, klasika, pocuvam radio Expres (v podstate radio ako take pocuvam len ked som v aute, doma ani v robote nie). Zaznelo tam niekde, ze : Zeny, ak sa chcete zbavit svojich muzov na vikend, poslite ich do Londyna na otvaraci zapas NHL. No, tak som hned napisal manzelke, ze zaregistruj sa tam a mozno vyhrame :)

  • 24. sep 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 566x
  • 11
Prestal som s tipovaním

Marek Duľa

Prestal som s tipovaním

Pred rokom som sa tu rozpisoval o tipovaní, o podvodoch v ňom, o mojom postoji. Zmenilo sa to ...

  • 3. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 011x
  • 10
Tipovanie (časť 1.)

Marek Duľa

Tipovanie (časť 1.)

Pánove ... jednou z mojich záľub je aj tipovanie .. a čo vy? ako to ide ... Všeobecne sa vraví, že sa na tom nedá zbohatnúť ... Čo si myslíte Vy? Tak to poďme rozobrať ...

  • 16. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 688x
  • 2
reklama
Kybernetika

Marek Duľa

Kybernetika

Možno Vás to zaujme, možno nie, ale oblasť môjho záujmu je kybernetika ... Mnohým z Vás asi tento pojem nič nehovorí, nevie to presne definovať, tak by som povedal o nej pár slov ...

  • 16. feb 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 845x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu