reklama

Tajní SKYPE smajlíci.

Tak, dnes nahodou som sa k nim dostal a chcem sa s vami o ne podelit ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (11)

Uz skor som niekde na webe hladal nieco podobne, cudoval som sa, ze preco skype ma len stale tych istych smajlov a nemeni ich, nie je moznost pridat dalsie (aspon o tom ja neviem) ...
Az dnes mi kamos poslal takeho smajla v sprave: ... tak som sa rozosmial a hned sa ho pytal, ze odkial to ma, kde to nainstaloval ...
jeho odpoved bola jednoducha, resp. bez slov, len tento smajl:
tak tym ma "zabil"


No a hned potom nahodil adresu, z ktorej vyberam tieto informacie:

Smajlici v Skype 2.5+

Skype od verzie 2.5 ponuka 63 viditelnych smajlov:

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Dalej existuje dalsich 8 tajnych smajlikov, ktori sa vprograme nezobrazuju, ale daju sa bez problemov vyuzivat. Staci do oknapre pisanie spravy zadat jeden z nasledujucich retazcov textu vratanezatvoriek.

Dalej

Smajlici v Skype 3.0+

Od tretej verzie programu je k dispozicii dalsich 9 novych smajlikov:

Plus dalsich 5 novych smajlikov. Tajne smajliky z verzie 2.5 sa daju tiez aplikovat i v tejto verzii.

A mozno ste to vsetci vedeli, len mne to doslo az teraz, nevadi. Mozno som niekomu poradil a prekvapi svojich znamych na skype rovnako ako mna prekvapil moj kamos zo Znojma ...

prajem pekny vecer.

Marek Duľa

Marek Duľa

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecko výskumný pracovník na TU Košicepopritom som aj IT lektora zaujimam sa o web design (http://www.dianatech.sk/) ... Predseda Fusion klubu (http://fusion.fordclubs.org/)Založil som iniciatívu "Spojme sa pre hokej" a 11.júna aj spustil petíciu http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ... uvidíme čo bude ďalej ... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu