reklama

Nepustili ma do nemocnice ...

presne v den, ked sa bezal v Kosiciach Medzinarodny maraton mieru, tak som siel po manzelku a moju narodenu dceru do nemocnice ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (14)

... a nepustili ma autom do nemocnice, lebo po Rastislavovej ulici sa bezal maraton ...

Ja uz naozaj neviem, co si mam o tom mysliet.

Policajtom som vysvetloval (asi 100m od vchodu do nemocnice), ze manzelka je po operacii, ze idem po nu s dcerou a oni , ze sorry, nemozem, ze mam ist do nemocnice z vchodu z Turgenevovej ulice ...

... kto to tam ale pozna, tak vie, ze z Turgenevovej ulice normalne auto nevojde do objektu nemocnice. Je tam vchod len pre sanitky ...

takze ... v tej zime (fukal dost silny vietor) sme museli prejst asi kilometer peso s manzelkou, ktora na tom nebola este OK a s dcerkou v autosedacke ...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

pytam sa: "Je prednejsi nejaky maraton pred zdravim ludi?"

Marek Duľa

Marek Duľa

Bloger 
  • Počet článkov:  31
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vedecko výskumný pracovník na TU Košicepopritom som aj IT lektora zaujimam sa o web design (http://www.dianatech.sk/) ... Predseda Fusion klubu (http://fusion.fordclubs.org/)Založil som iniciatívu "Spojme sa pre hokej" a 11.júna aj spustil petíciu http://spojmesaprehokej.eu/peticiaOK ... uvidíme čo bude ďalej ... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu